Aula i Støberigade

Som supplement til kontakten i hverdagen, bruger vi Aula til kommunikationen mellem institutionen og hjemmet.

I Aula skal du udfylde barnets stamkort med informationer og tilladelser vedrørende fx vacciner, foto, afhentning og kørsel af dit barn. Du skal også indtaste ankomst og afhentningstidspunkt, hvem der henter, ferie, fridage og sygdom. Endvidere kan du læse dagbøger, beskeder og opslag fra institutionen. Husk at opdatere jævnligt, så vi ikke pludselig mangler et telefonnummer m.m.

Forældrenes brug af Aula

Vi anbefaler, at du downloader Aula, så du har mulighed for at holde dig opdateret.

Når du kommer for at aflevere og hente, skal du huske at tjekke dit barn ind og ud på den store skærm på væggen ved elevatorerne. Det er vigtigt, at I siger goddag og farvel til et personale, så vi ved, at dit ban er kommet eller gået igen.

Vi ser helst, at dit barn møder ind senest kl. 9:30. Ved senere ankomst, giv da besked via sms senest kl. 9:00.

Hvis barnet skal til tandlæge, læge m.m. anbefaler vi, at i går til lægen før barnet møder ind eller efter barnet er gået hjem, så barnet ikke skal sige farvel to gange på en dag.