Forældremøder og samtaler

Forældremøder

Mindst en gang om året afholder vi forældresamtaler om barnets trivsel og udvikling.

To gange om året holder vi forældremøder, hvor alle forældre og personaler deltager.

Overgangssamtaler

I Børnehuset Støberigade og Skovbo afholder vi overgangssamtaler for de børn, der starter og de børn, der snart skal videre. Det gør vi, så overgangen kan blive så tryg som overhovedet muligt.

Ved opstart i vuggestuen afholder vi et velkomstmøde, hvor forældre og pædagoger i samarbejde udfylder et indkøringsskema.

Når barnet skal starte i skole, udfylder forældre og pædagoger i samarbejde et vidensoverdragelsesskema. Skemaet danner udgangspunkt for en samtale, hvor vi har mulighed for at tale om, hvordan vi gør overgangen bedst mulig for det enkelte barn.